Цілком нова серія інструментальних мікрофонів для зняття звуку Ваших акустичних інструментів на сцені.
Ми маємо відмінний електретний капсуль, здатний знімати до 140 дБ. На цьому рівні капсуль повністю зберігає все багатство гармонік та теплоту Вашого інструменту.
SB21 Lanen Sax & Brass призначений для використання з альт- та тенор-саксофонами, трубами, тромбонами, валторнами та іншими мідними духовими інструментами.
Ми приділили багато уваги питанню кріплення мікрофона до інструменту. Ми вивчили існуючі конструкції мікрофонів, поспілкувалися з музикантами і потім поєднали всі найкращі ідеї разом.
Ми розробили конструкцію кріплення для мікрофона, що складається з фіксованого та гнучкого компонентів. Це забезпечує більшу універсальність та надійність. Система підвіски знижує шум від клавіш, затискач спеціально адаптований для щільного прилягання до корпусу інструменту.
У комплект входять затискач (и) та XLR перехідник (потрібне фантомне живлення 48В). Крім того, мікрофон можна використовувати як бездротовий, підключивши до UHF Lanen Bodypack Série 21 спеціально адаптованої до опору мікрофонної головки Lanen 21.
Презентація Людовіком Ланеном
«З усіх компонентів мікрофона, існує один, який має бути ідеальним – це капсуль. Для нової серії інструментальних мікрофонів Prodipe тут, у Франції, ми вдосконалили електретний капсуль таким чином, щоб він міг працювати при звуковому тиску аж до 104дБ. І при цьому рівні навантаження капсуль наш мікрофон повністю зберігатиме все багатство гармонік і теплоту Вашого інструменту.
Протестувати нову мікрофонну систему я запросив лише найкращих музикантів: саксофоніста Патрік Боржо, трубача Івона Гуїлларда, перкусіоніста Клода Салмері і, звичайно, Клеман Гарсен з та віолончеліста Жан-Клода Осліна, контрабасиста Жерара Прево.
Ми надихалися ідеєю створення такого капсуля, який зробить ці мікрофони найбільш авторитетними у своїй галузі. Ми постійно порівнювали характеристики наших мікрофонів із DPA.
Кожен мікрофон 21 серії коштує 99 євро. Але не дозволяйте ціні стати вирішальним фактором. Купуйте мікрофони за їхню якість, адже нашою метою було зробити якість доступною кожному. І з цією новою серією Prodipe зробили це знову. Вони просто не можуть зупинитися у процесі створення собі імені у світі Про Аудіо».
- Людовік Ланен
Людовік Ланен
Людовік Ланен був звукорежисером багато років. Він працював у студії та на концертах з Френсісом Кабрелом, Національним Джазовим Оркестром, Франсуа Беранже, Патрісією Каас, Сержем Лама, Клодом Салмерії, Бертанд Лажуді, Paga Group, Мішелем Делпе, Френсісом Лажуном, Жан-Феліксом Лаланне, Ді , Баді з Роуз Лоран Чемін, Івом Дютейєм, Захарієм Річардом та Нолвеном Лероєм.
Патрік Бургуен протестував та використовує інструментальні мікрофони Prodipe
«Не можуть бути не французькими!
Цей принцип ідеально підходить для Prodipe та вражень, які я випробував, вносячи свій внесок у розвиток нової серії 21 цих мікрофонів. Prodipe та їх команда розробників поставили собі за мету: створити мікрофон, який кріпитиметься не тільки до таких інструментів, як саксофон, труба і тромбон, але й до перкусійних інструментів, і нарешті, що знаходиться в досить доступній ціновій категорії.
По-перше, має місце капсуль - серце та душа цього мікрофона. Її властивості неймовірні: 140 дБ. І тут ви згадуєте, що мікрофон у 4 рази дешевший, ніж у інших виробників! І музиканти можуть бути впевнені у винятковій якості звуку. То навіщо платити більше? А до нього додається ще й зручне кріплення. Ми з Людовіком Ланеном витратили багато часу і сил, розробляючи систему, яка буде функціональною і бездоганною.
Я дійсно насолоджувався своїм досвідом з Prodipe. Вони використовують свої ноу-хау, систематично розширюючи межі своїх досягнень, і навіть більше, вони мають засоби для реалізації своїх амбіцій і докази плодів своїх зусиль. Вони просто продовжують рухатися вперед. Тепер і я використовую мікрофон Prodipe.
Дякую Prodipe. Відмінні, еталонні та доступні».
- Патрік Бургуен – саксофоніст, флейтист
Патрік Бургуен
Наживо та в студії:
Перші видання Starmania, Дж. Мігенес, Four Tops, Елтон Джон, Supertramp, Г. Ванеллі, М. Дібанго та М. Фермер.
Декілька видань концертів 'Les Enfoirés', Victoires de la Musique, W. Sheller, M. Lavoine, R. Charles, M. Berger, F. Gall, D. Balavoine, J. Hallyday, C. François, M. Brant, A Chamfort, E. Mitchell, M. Sardou, C. Lara, M. Jonasz, Y. Noah, V. Paradis, M. Delpech, M. Makeba, P. Ester, Zoo, The Innocents, G. Reno, L. Chedid, L. Foly, J. Clerc, Enzo Enzo, F. Feldman, Duran Duran, JJ Goldman, P. Kaas, A. Red, V. Sanson, V. Lazlo, J. Mas, A. Souchon, L. Voulzy , Nicoletta, HF Thiéfaine, N. Sirkis dIndochine, Y. Simon, JP Capdevielle, T. Fersen, F. Cabrel, R. Gotainer, M. Mathieu, Sheila, R. Laurens, N. Mouskouri, T. Hazard, N. Workman, Trust, C. Aznavour, G. Becaud, H. Salvador, G. Blanc, A. Barrière, G. Blanchard, Chagrin dAmour, H. Léonard, Antoine, D. Rivers, M. Fugain, G. Montagné. S. Distel, Françoise Hardy, B. Lavilliers, S. Vartan, Garou, P. Bruel, H. Ségara, Maurane та з багатьма іншими.
Працював з багатьма аранжувальниками: JC Petit, G. Yared, B. Coulais, C. Gaubert, P. Sarde, R. Donnez, Yvan Jullien, H. Roy and M. Bernholc.
У 1987 році номінований як найкращий студійний музикант.
З 1990 року працював з компанією Selmer Saxophone Company як консультант і тестувальник прототипів.
Саундтреки до фільмів: Betty Blue, My New Partner, 8 Women, I Love You All and Quarter to Two Before Jesus Chris.
Участь у телевізійних програмах: Nestor Burma, Joséphine Ange Gardien та Champs Elysées.
Реклама: десятки роликів.
Івон Гуїллард використовує СО 21 мікрофон на регулярній основі
«Я використовую обладнання Prodipe вже протягом кількох років, тому що я знаю, як багато уваги вони звертають на технічний бік справи.
Протестувавши новий інструментальний мікрофон SB-21, я вирішив, що хочу мати один для себе.
Це передає природний звук мого інструмента; він оснащений капсулем, який здатний впоратися з високим рівнем звукового тиску, характерного для труби, і нарешті він укомплектований геніальним затискачем, який допомагає дуже надійно зміцнювати мікрофон на інструменті».
- Івон Гуїллард – трубач
Івон Гуїллард
Івон Гуіллард є одним із тих музикантів, чиї кар'єри були викувані у постійних музичних експериментах та дивовижних відкриттях, з ними пов'язаних.
Класична освіта в консерваторії у поєднанні зі схильністю до джазу і ритм-енд-блюз, привела його до Weidorje до Bernard Lavilliers, Véronique Sanson, Bill Deraime, Serge Gainsbourg, Magma, Youssou N'Dour, L'Affaire Louis Trio, Les Silencers, Eva Marchal, Claude Salmiéri та Jacques Higelin.
Його музичний досвід було збагачено роботою для фільмів Люка Бессона та Еріка Серра, а також численних телевізійних програм та реклами. Крім того, він брав участь у популяризації електронних музичних інструментів EVI AKAI. Паралельно з цим він написав і записав джаз-рок альбом «Pazapa» зі своїм братом Аленом Гуіллардом. Цей альбом відображає музичні впливи, яким зазнав Івон Гуілард у юності: Debbie Davis, Pip Pyle, Lydia та Sophia Domancich, Klaus Blasquiz та Eric Serra.