Neumann KMS 105 – це вокальний конденсаторний мікрофон виробництва компанії Neumann. Тип мікрофону: вокальний.
У комплекті Neumann KMS 105: мікрофон, мікрофонний утримувач sg 105, нейлонова сумка для зберігання та перенесення, посібник користувача. Корпус мікрофона Neumann KMS 105 має бежевий колір, матеріал корпусу – метал. На корпусі немає кнопки вимкнення/увімкнення.
Підключення Neumann KMS 105 здійснюється через XLR-роз'єм.
Спрямованість Neumann KMS 105 – суперкардіоїда. Частотний діапазон: 20 Гц – 20 кГц. Чутливість становить 4,5 мВ/Па. Опір мікрофону Neumann KMS 105 – 50 Ом.
Розміри Neumann KMS 105 становлять 48x180 мм. Вага – 0,3 кг.
Гарантія – 12 місяців.
Мікрофон KMS 105 був розроблений інженерами компанії Neumann для забезпечення оптимального відтворення вокалу на сцені та на сьогоднішній день є одним із найкращих виборів для проведення відповідальних концертів. Модель стала визнаним у всьому світі стандартом у галузі високоякісних сценічних мікрофонів. Завдяки низькому рівню власних шумів та незабарвленому звучанню поза осі спрямованості, мікрофон чудово поєднується системами персонального моніторингу. Суперкардіоїдна спрямованість моделі KMS 105 дозволяє ще більшою мірою пригнічувати паразитні звуки в межах повної півсфери 180°. Висока акустична роздільна здатність та практично лінійна АЧХ мікрофона гарантує незмінно високу якість звучання в непростих сценічних умовах. Акустичні властивості У мікрофонах серії KMS застосовуються конденсаторні капсулі студійного класу, що дозволяє ретельно відтворювати будь-які нюанси людського голосу. У порівнянні з іншими сценічними мікрофонами, в основному динамічними, серія KMS забезпечує кращу розбірливість, розширений діапазон частот, що відтворюються, і більш точну передачу фронтів сигналу. У KMS 105 застосовуються ретельно налаштовані акустичні фільтри та безтрансформаторні підсилювачі-перетворювачі імпедансу, здатні працювати з високими рівнями звукового тиску. Завдяки цьому навіть при сильних задуваннях і вибухових звуках не виникає спотворень. Шиплячі та свистячі звуки відтворюються природно, що характерно лише для конденсаторних мікрофонів. Більше того, конструкція зазначених вище акустичних фільтрів дозволяє мікрофонам зберігати відповідну характеристику спрямованості навіть низькочастотних звуках. Таким чином, ці фільтри дозволяють при озвучуванні концертів використовувати високі коефіцієнти посилення без ризику зворотного зв'язку. Електричні характеристики Оскільки вокальні мікрофони зазвичай розташовуються близько до джерела звуку, у мікрофонах серії KMS застосовуються відповідні характеристикам капсуль електронні схеми компенсації "ефекту близькості" (підйому НЧ). Крім того, KMS 105 обладнаний пропускними фільтрами високих частот із фіксованою частотою зрізу 120 Гц (пригнічення –3 дБ, виміряне у вільному полі). Динамічний діапазон мікрофона становить 132 дБ, максимальний рівень звукового тиску 150 дБ. Мінімальний рівень власних шумів, що не перевищує 18 дБА, дозволяє використовувати більшу чутливість без ризику додавання шумів до корисного сигналу. В результаті виконавець може тримати мікрофон далі від рота і, відповідно, вільно рухатися по сцені. Завдяки застосуванню безтрансформаторних вихідних каскадів забезпечується передача мікрофонних сигналів кабелями більшої довжини без втрати якості. Механічні властивості Сценічні мікрофони мають бути дуже надійними. Тому виконаний з металу корпус мікрофона KMS 105 має товсті стінки, що, крім міцності, забезпечує ефективний захист від робочих шумів. У системі захисту не використовуються пористі матеріали, завдяки чому не виникає "затуманеності" або приглушення звуку. Захисні сітки мікрофонних капсулів виготовлені з міцного сталевого дроту, що також відповідає вимогам щодо надійності в концертній роботі. У захисних сітках застосовується комбінація із чотирьох типів осередків різного розміру. Вона забезпечує стійкість показників спрямованості та частотної віддачі у фронтальному сегменті. При необхідності сітки легко відгвинчуються з метою очищення. Сітка KMS 105 виконана із сталі, що необхідно для захисту капсуля від механічних пошкоджень у жорстких концертних умовах.